Billedserie: SFO Skjalmen og Snarren fra Absalon Skole pyntede juletræet

Den 21. og 26. november havde Vikingeskibsmuseet besøg af ca. 50 børn fra SFO Skjalmen og Snarren. Børnene havde gennem hele november måned klippet og klistret en masse flot julepynt til vores juletræ i Vikingeskibshallen. Så nu er træet fyldt med dansende ballerinaer, glimtende perlehjerter, funklende nisser og meget mere. Ved at lave julepynt og pynte træet gør børnene fra Absalon Skole SFO dagen for Børnehjælpsdagens børn, som holdt deres julefest her på museet den 27. november.

Juletræet kan ses på museet i hele december måned, og alle er velkomne til at besøge de fem vikingeskibe og se børnenes julepynt. I den anledning kan man også lægge vejen forbi museets julemarked, som afholdes de tre første weekender i december fra kl. 10-16.

Kom i Julestemning med denne billedserie med billeder optaget af Vikingeskibsmuseets fotograf, Werner Karrasch.