Bogudsalg - kun i denne weekend

Bogudsalg i Vikingeskibsmuseets museumsbutik
Udgivet 30/09-2022

Dagene bliver kortere, vi søger ind i varmen og hygger os indendørs. Gå efteråret i møde med spændende bøger fra Vikingeskibsmuseets eget forlag til en særlig god pris.

20% i rabat på udvalgte bøger

I Museumsbutikkens bogafdelingen har vi et stort udvalg af bøger til store og små. Vi har både populær- og fagvidenskabelige bøger, skønlitteratur og børnebøger med historier og sagaer fra vikingetiden, samt et stort udvalg om vores nordiske maritime kultur. Bøgerne er primært på dansk og engelsk, og af de ca. 200 titler er 30 fra museets eget forlag.

Alle bøger udgivet af Vikingeskibsmuseets eget forlag, kan lørdag den 1. og søndag den 2. oktober købes med 20% i rabat

Kom og kig nærmere på f.eks. bøgerne 'The Skuldelev Ships' og 'Ladby, A Danish Ship-Grave from the Viking Age' fra bogserien 'Ships and Boats of the North'

Normalpris: 385,- kr.
Pris fratrukket rabat: 308,- kr.

Alle bøger i serien 'Maritime Culture of the North' er også nedsat med 20%, heriblandt bogen 'Archaeology and the Sea in Scandinavia and Britain’ af Ole Crumlin-Pedersen.

Normalpris: 299,- kr.
Pris fratrukket rabat: 239,- kr.

Kig forbi i weekenden og se alle de andre skønne efterårsvarer, der er kommet på hylderne i Museumsbutikken.

» Se et udvalg af andre varer, der forhandles i Museumsbutikken...

Der kræves ikke billet til museet for at besøge butikken.