MedlemsNyt 2/2023 for foreningen 'Vikingeskibsmuseets Venner'

Morten Gøthche, forfatter af bogen 'The Faroese Boat Boatbuilders, craftsmanship, and the use of clinker-built boats in the Faroese Islands, 1830-1975'.
Udgivet 11/04-2023

Kære medlemmer

Vores generalforsamling som tidligere er varslet til den 13. april udskydes til starten af maj, da dagsorden og årsregnskab ikke er kommet ud til medlemmerne i tilstrækkelig god tid efter den kutyme, der har været i en længere årrække. Dato følger i det næste Medlemsnyt snarest muligt.

Invitation til bogreception

I mellemtiden kan vi tilbyde en bogreception på fredag den 14. april kl. 14-16 i Vikingeskibshallen.

Alle medlemmer inviteres til præsentation af bogen 'The Faroese Boat Boatbuilders, craftsmanship, and the use of clinker-built boats in the Faroese Islands, 1830-1975', som er bind 8 i Vikingeskibsmuseets internationale serie 'Ships and Boats of the North'. The Faroese Boat’ og skrevet af Morten Gøthche.

Ved receptionen taler Tinna Damgård-Sørensen, Vikingeskibsmuseets direktør, Morten Ravn, Vikingeskibsmuseets publikationsansvarlige og bogens forfatter museumsinspektør Morten Gøthche. Drikke og snacks vil blive serveret.

» Se hele invitationen her...

Bogen kommer til at koste 385,- kr., men ved receptionen er det muligt at købe den med rabat, så den kun koster 300,- kr. på denne særlige dag.

Venlig hilsen

Thomas Maarup