Café Knarr byder på lækker brunch-buffet

Udgivet 16/03-2017

Sæt tænderne i Café Knarrs weekendbrunch i alle weekender indtil 18. juni.

Foråret er kommet! Museumshavnen summer af liv og træskibene ligger snart igen skulder ved skulder i Museumshavnen.
Trænger du til lidt frisk havluft i håret, duften af tjære i næsen og et lækkert måltid i maven, tilbyder Café Knarr en lækker brunchbuffet i alle weekender indtil den 18. juni.

Cafeen, der ligger med udsigt til bådeværftet og Vikingeskibsmuseets mange smukke træskibe, anretter et lækkert brunchbord med brunch-klassikere som røræg med urter, røget bacon og skyr med honningcrunch og bærsovs. Menuen indeholder også nordiske specialiteter, som blandt andet nordisk hummus på flækærter, nordiske oste og ristede ramsløgspølser med hybenketchup. Der er noget for enhver smag!

Brunchen serveres som buffet fra 11.30 - 15.00 og koster 175 DKK for voksne og 85 DKK for børn.

Gå om bord i vikingernes kulinariske verden

Café Knarr serverer mad, der er tilberedt efter principperne i 'Ny Nordisk Vikingemad'.
Vi benytter os af de råvarer, der var kendt af vikingerne, så her er hverken kartofler, tomater eller agurker, men fladbrød, kvan, havtorn og perlebyg.
Maden forbinder maritim historie og vikingernes råvarer og inviterer museets gæster til at opleve de fem originale vikingeskibene på nye måder.
Samtidig fortæller maden også om den verden vikingerne mødte på deres rejser til fjerne egne og de madkulturer de mødte der.

Velbekommen!

Weekend- og feriebrunch i Café Knarr 2017