Sejladsinstruktører og gaster søges til sommersæsonen

Sejladsinstruktører og gaster søges til sommersæsonen på Vikingeskibsmuseet
Udgivet 10/02-2023

Kunne du tænke dig et sommerjob på vandet, som sejladsinstruktør eller gast i Vikingeskibsmuseets traditionelle, nordiske både?

Vikingeskibsmuseet søger et antal sæsonansatte sejladsinstruktører og gaster til perioden 24. april til 30. september 2023.

Hver sommer sejler der flere gange dagligt traditionelle, nordiske både ud fra museumshavnen, hvor besætningen er glade museumsgæster på udkig efter en anderledes, aktiv museumsoplevelse.

Der er daglige turistsejladser, men også mange gruppesejladser med firmaer, foreninger, familier og børnegrupper.

Alle deltager aktivt ombord med at ro, sætte sejl og udføre andet 'sømandsarbejde' vejledt af skipper og gast.

Hvis du synes, det lyder spændende, så kan du læse mere om de to forskellige muligheder og krav, der stilles til at blive en del af Vikingeskibsmuseets sejlende flåde.

» Se stillingsopslaget vedr. sejladsinstruktører

» Se stillingsopslaget vedr. sejladsgaster