Vi søger medarbejdere til Café Knarr

Vil du være del af et stærkt team i havnens hyggeligste café? Vi søger en ny kollega med køkkenfaglig uddannelse samt cafémedarbejdere til vagter på hverdage.
Udgivet 13/08-2021

Café Knarr på Vikingeskibsmuseet i Roskilde har rygende travlt. Turisterne er på vej tilbage og det kan mærkes i caféen, hvor der særligt i timerne omkring frokost er fyldte borde både ude og inde - og derfor søger vi en række medarbejdere, der kan støtte op om det stærke og ambitiøse team, der dagligt sørger for gode caféoplevelser til museets gæster og havnens brugere.

I Café Knarr beskæftiger vi os primært med den daglige drift af caféen med kaffe/kage, kolde øl og vand samt lækre frokostretter til alle der har deres gang på museet. Vi sørger også for forplejning til diverse events, selskaber og konferencer og møder.

Cafeens mad er moderne retter, baseret på de råvarer, der kendes fra vikingetiden. Vi kalder det Ny Nordisk Vikingemad. Det er en spændende og attraktiv udfordring for alle ansatte i caféen, når maden er med til at understrege museets formidling og dermed gæsternes helhedsoplevelse.

På Vikingeskibsmuseet vægtes et godt håndværk, faglighed, ledelse og et godt arbejdsmiljø meget højt. Og vi går også langt for at imødekomme gæsternes ønsker og udøve en ekstraordinær god service.

Ny kollega med køkkenfaglig uddannelse

Vikingeskibsmuseet i Roskilde søger en medarbejder med køkkenfaglig uddannelse til museets Café Knarr.
Din primære gang vil være i køkkenet, hvor du skal tilberede og forberede cafemad, men der vil også forekomme almindeligt cafearbejde og servering. Vi laver mad med råvarer fra vikingetiden og anretter efter nutidens tendenser. Vi ser dette dogme som en spændende og attraktiv udfordring, og som en del af museets formidling og vores gæsters helhedsoplevelse. Du får herudover ansvar for at oplære kokkelever og deltidsansatte køkkenmedhjælpere, således at alle medarbejdere kan lave og servere cafeens mad.

Der er tale om en deltidsstilling på 25-30 timer om ugen, alt efter hvornår og hvor meget, du kan arbejde.

Cafémedarbejdere til vagter på hverdage

Vikingeskibsmuseet i Roskilde søger deltidsmedarbejdere til Café Knarr til vagter i dagtimerne på hverdage.
I Café Knarr beskæftiger vi os med den daglige drift af cafeen samt diverse events, selskaber og mødeforplejning.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfrist hurtigst muligt og senest den 31. august 2021.
Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.