Vind skønne gaveæsker fra Badeanstalten

Udgivet 24/03-2021

Gå ind på Vikingeskibsmuseets Facebook-side og deltag i konkurrencen om to skønne gaveæsker fra 'Badeanstalten'.

Op til påske udlodder Museumsbutikken i samarbejde med 'Badeanstalten' to gaveæsker med tre velduftende, håndlavede sæber.

Disse sæber kan blive dine, hvis du svarer rigtigt på spørgsmålet inde på Facebook. Svaret kan findes på vores hjemmeside, og der trækkes lod blandt deltagerne tirsdag den 6. April.

Badeanstaltens mest populære sæber

Badeanstaltens sæber er lavet på en base af vegetabilske olier og med et højt indhold af glycerin, der virker fugtgivende.

'Mosaik' gaveæsken indeholder følgende tre varianter:

• 'Drømmefragmenter' med rensende aktivt kul og en frisk, syrlig duft af citrusgræsolie.
  • 'Mint' cremet og kølende sæbebar med en frisk duft af æterisk spearmintolie.
  • 'Ugen der gik' bliver fremstillet hver fredag af ugens overskud fra produktionen, der blandes i en dejlig lavendelsæbe.

Vil du vide mere om Badeanstalten og de stolte traditioner, så kig her.

Skøn kropspleje i Museumsbutikken

I Vikingeskibsmuseets Museumsbutik forhandler vi mange lækre sæber fra Badeanstalten og skønne naturlige cremer og olier fra andre leverandører.
Kig forbi, duft til de dejlige sæber og se det store udvalg.

Museumsbutikken på Vikingeskibsmuseet holder åbent 10-16. Lukket Søn- og Helligdage.