Vind skønne viskestykker fra Koustrup

Skønne kunstneriske brugsting fra Koustrup & Co.
Udgivet 25/07-2021

Gå ind på Vikingeskibsmuseets Facebook-side og deltag i konkurrencen om to økologiske viskestykker fra 'Koustrup & Co.'.

I denne skønne sommertid udlodder Museumsbutikken i samarbejde med 'Koustrup & Co.' to flotte viskestykker fra serien 'STRAND', én af Koustrups mange smukke serier med motiver fra Danmarks natur.

De 2 økologiske bomuldsviskestykker der udloddes, er dekoreret med flotte skaller, smådyr og tang, som kan findes på danske strande. Motiverne er illustreret af Susanne Weitemeyer.

Vil du vide mere om Koustrup & Co. og de mange smukke kunstneriske produkter, så kig her.

Sådan vinder du

De to viskestykker med temaet 'STRAND' kan blive dine, hvis du svarer rigtigt på spørgsmålet inde på Facebook. Svaret kan findes på vores hjemmeside, og der trækkes lod blandt deltagerne mandag den 16. August.

Nordisk brugskunst i Museumsbutikken

I Vikingeskibsmuseets Museumsbutik forhandler vi brugskunst, smykker og beklædning i høj kvalitet, fra mange kendte og mindre kendte designere.
Kig forbi, mærk kvaliteten, nyd farverne og se det store udvalg.

Museumsbutikken på Vikingeskibsmuseet holder åbent 10-17.