Information om COVID-19

Udgivet 16/03-2020

I skrivende stund er konferencen ikke omfattet af påbud eller forbud fra danske myndigheder. Såfremt situationen udvikler sig, således at det ikke vil være muligt at afholde konferencen på det planlagte tidspunkt, vil vi informere via konferencens mailingliste og museets hjemmeside/sociale medier.

En eventuel beslutning om aflysning kan forventes senest d. 14. april, når de nugældende retningslinjer fra danske myndigheder udløber.

Ved aflysning - eller hvis du selv er forhindret på grund af skarpere retningslinjer i hjem- eller transitland - refunderes deltagergebyr (inkl. valgte post-conference aktiviteter) efter følgende retningslinjer:

• Deltager afbestiller selv tidligere end fire uger før konferencens start: Hele beløbet undtagen online-fee på DKK 15,- refunderes.
  • Deltager afbestiller selv fire til to uger før konferencens start: 50% af beløbet undtagen online-fee på DKK 15,- refunderes.
  • Museet aflyser konferencen: Uanset tidspunktet refunderes hele beløbet.

Se opdateret information fra danske myndigheder på www.coronasmitte.dk.

Oprettet af Sabine Stubbe Østergaard