Sæsonpas til Vikingeskibsmuseet

Byt entrébilletten til et sæsonpas – Ved køb af billet indtil den 31. august 2020, får du et sæsonpas på hånden og fri entré til Vikingeskibsmuseet på alle åbningsdage i resten af 2020.

Køb entrébillet og få ubegrænset adgang til Vikingeskibsmuseet resten af året med i prisen.

Med et sæsonpas på hånden får du fri entré til Vikingeskibsmuseet på alle åbningsdage i sæson 2020 og du er velkommen lige så mange gange, du har lyst til.

Vi har tilpasset vores aktiviteter, som følge af covid-19 situationen, og derfor kommer der løbende nye aktiviteter til aktivitetsprogrammet. I sommerferien kan I gå på skattejagt på museet og vi har et nyt aktivitetsområde på græsplanen med udstilling om ’Vikingerne i Irland’.

Med sæsonpasset går du ikke glip af noget!

Med sæsonpasset får du mulighed for at opleve de skiftende aktiviteter, vi tilbyder hen over året og du kan følge med i byggeriet af vikingeskibet på værftspladsen og se, hvordan bådebyggerne skaber skibet med vikingetidens materialer og teknikker.

Børn under 18 år har altid gratis adgang til Vikingeskibsmuseet.

Sæsonpas giver adgang til Vikingeskibsmuseet for en person i resten af 2020.
Medbring billedlegitimation til brug ved indgangen ved genbesøg.
Bortkomne og beskadigede sæsonpas erstattes ikke.

Hvor: Vikingeskibsmuseet, Vindeboder 12, 4000 Roskilde

Oprettet af Rikke Tørnsø Johansen