Udstillinger og aktiviteter lukker midlertidigt, men butikken holder åbent

Julevarer i museumsbutikken
Stort udvalg i julelysestager, pynt og nøddeknækkere, fra både kendte og mindre kendte designere.

På Vikingeskibsmuseet følger vi myndighedernes anvisninger i forhold til begrænsning af Covid-19 smitte og holder midlertidigt lukket til og med fredag den 8. januar 2021.

Men selvom udstillinger og aktiviteter lukket, kan du stadig besøge museumsbutikken og få de sidste julegaver eller noget nyt pynt til juletræet i hus.

Køb historisk gode julegaver i Museumsbutikken på Vikingeskibsmuseet

Museumsbutikken på Vikingeskibsmuseet holder åbent for julehandlen alle dage til og med den 20. december fra kl. 10-16.

Vi har fyldt butikken med smukt skandinavisk design til hjemmet, tøj i særlig lækker kvalitet og Museumsbutikken er stedet, hvor du finder den helt særlige julegave – måske endda familiens næste arvesmykke?

Få også inspiration til anderledes mandelgaver og spændende overraskelser til det traditionelle pakkespil, som alle vil kæmpe hårdt for at få fingrene i.

» Find ud af mere om vores store udvalg af varer i butikken.

Gratis julekort - 'skriv det med runer'

Hvis du vil sende en lidt anderledes hilsen til familie og venner i år, hvor vi i den grad har brug for at gøre lidt ekstra for at holde kontakten, så få et par af vores gratis julekort med, når du besøger butikken. Julekortet skrives med runer, hvor det påtrykte runealfabet er ’nøglen’ til både afsender og modtager.

Åben alle dage til og med den 20. december 2020:

Museumsbutikken:
fra kl. 10-16
Der kræves ikke billet for at handle i Museumsbutikken.

Butik Lukket fra den 21. december til og med den 8. januar 2021