Oplev sommerens populære familierundvisning - Krigstogtet

Familierundvisningen Krigstogtet på Vikingeskibsmuseet

Vikingeskibet er bare en lille prik på det store, uendelige hav. Den fremmede kyst toner frem i horisonten. Hvad venter der mon de mange krigere, der er ombord på langskibet?

Familierundvisning om vikingernes togter

Tag hele familien med på en fantasifuld rundvisning i børnehøjde, hvor alle inddrages i den spændende fortælling om vikingernes lange rejser og livet til søs for 1000 år siden.

Vores dygtige formidlere fortæller levende om, hvordan det var at sejle ud på krigstogt i de lynhurtige langskibe.

De særlige familierundvisninger er tilrettelagt, så alle i familien kan være med. I får masser af viden om vikingernes togter og skibe - og måske også sved på panden!

» Se hvilke andre spændende rundvisninger, du kan opleve hver dag hele sommeren på Vikingeskibsmuseet...

Fakta om familierundvisningerne

Hvornår er der familie rundvisninger på Vikingeskibsmuseet?

Sommerferie 2023: frem til den 31. august:

Tidspunkt: Alle dage kl. 12.30 og kl. 14.00
Varighed: ca. 45 minutter
Sprog: Dansk og engelsk
Mødested: Strandengen

Familierundvisningerne er gratis, når der er købt entrébillet.

Entré:
Familiebillet for 2 voksne og børn under 18 år: 300 DKK